Než koupíte nový WC modul, aspoň na chvilku se zastavte a zvažte veškerá pro a proti. To je výzva, kterou před instalatéry a zákazníky staví Alcaplast ve své nové kampani s podtitulem „Přemýšlej“, s níž se můžete od začátku srpna setkat nejen na prodejnách či v koupelnových studiích, ale také na billboardových plochách, na internetu nebo na sociálních sítích po celé České i Slovenské republice.

Proč „Přemýšlej“

Protože nákup WC modulu bývá často rozhodnutí, které mnoho z nás obvykle moc neřeší. Přitom nám může správný výběr ušetřit dost peněz i pořádnou porci nervů při případných opravách.

Protože společně s inovovaným WC modulem přináší Alcaplast na trh dosud nevídanou kombinaci kvality, ceny, servisu, záruk a dalších výhod. A kdo si dokáže dát racionální argumenty vedle sebe, prakticky nemůže skončit u konkurence.

Protože dává smysl podpořit českého výrobce, který se za poslední roky vypracoval díky vlastnímu vývoji a výrobě v Břeclavi na pozici středoevropské jedničky v sanitární technice. A zároveň má v oblasti vývoje WC modulů více než patnáctiletou tradici.

Protože mít nebo nemít kromě nižší ceny, špičkové kvality, 15leté záruky a garance kompatibility veškerých náhradních dílů také dávkovač WC tablet v hodnotě 1 000 Kč zdarma zkrátka a dobře stojí za zamyšlení.

Více zde.